tired..

Jahopp nu är klockan super mycket. Den är fan över 01.00. Okej, då kanske den inte var så mycket men jag känner att jag borde gå och lägga mig nu typ. Jag är så trött och utmattad av allt som har hänt och allt som händer. Alla händelser som sker just nu tar på mina krafter verkligen. Jag vet att jag inte är så himla sjysst just nu men jag kan inte leva i en lögn.. Jag måste vara ärlig, jag orkar inte. Allt tjat gör det inte bättre heller, snarare värre. Det är så jobbigt när folk ska tjata.. Låt allt gå i sin egen takt, allt begöver inte hastas fram.. Snälla förstå mig rätt men jag är galet trött på allt.

Så japp, nu ska jag sova. Ska sova länge.. Får se, ska bjuda över en kompis i morgon som jag varken träffat eller pratat med på säkerligen 1-2 år i morgon kanske.. Får se om de går bara. Godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv:naauw tack så mkt så snäll du är :D <3

DATUM: 2010-09-14 KLOCKSLAG: 14:47:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0