Städa & laga mat!

Ska försöka hinna med ett litet inlägg nu innan jag börjar städa och göra mat.
I går jobbade jag på Högloftet (Skansen). Gick super bra. Det var jag och 2 killar till som serverade runt 70 gäster. Mycket trevligt! Åkte hem till Dessi och sov hos henne utan henne, kändes konstigt men de gick bra :) I dag har jag varit i stallet. Ridit på Lady och kört Dolika vilket gick super bra! Efter stallet va de bara att duscha och göra sig i ordning för arbetsintervju på Crazy Town i Södertälje. Niiiice gick det, ska tillbaka i morgon runt 15 och prova lite o sen får jag besked om jag får jobba eller inte. Så de är gooodie :) Sen i morgon när jag slutat ska jag hem och invänta Edik som ska sluta jobbet o komma hem till mig. Han kommer väl kanske runt.. ehehe 22 eller nått. Så då blir de väl movie time i think :P Nä, nu måste jag verkligen fixa i ordning här! Skriver sen kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0