Lockigt eller rakt?

Godmorgon alla sjusovare! Själv vaknade man en halvtimma för sent. Hade tvätt tid kl 10:30, men som tur hade ingen tagit min tid så nu är jag igång och tvättar för fullt :)
Lite senare i dag ska jag hem till Dessi, vi ska äta och dricka gått och sedan dra och göra alla stans klubbar osäkra. Ska bli kul, men vi är ute för en kul/sorjlig grej. Jo som jag skrev tidigare, hon ska flytta till Italien och nu är det bara 8 dagar kvar. Kul för henne verkligen men tråkigt för oss som hon lämnar hemma. Men jag ska iaf komma och hälsa på!! ;D
Ja, så nu är det bara att hålla koll på tvvätten osv så ska jag fixa nått att äta o sen blir de väl fixa sig och åka till Dessi ;D Man ska vara hos henne 19:30 men lite tidigare kan jag väl (A) Men då är frågan, hur ska jag ha mitt hår? Ska det vara som det brukar (lockigt) eller plattat?

Så ja, jag kan inte riktigt bestämma mig. Gillar ju mitt lockiga hår men de är inte så ofta jag brukar ha det plattat heller. Men när jag går utanför dörren så börjar det locka sig igen och det kanske inte är så roligt heller. Hmm.. Beslutsångest! I need some help here!

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

ha lockigt ;) <3

DATUM: 2010-09-10 KLOCKSLAG: 13:11:43
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0