“Tandis här kommer jag” - I TID!

YÄÄÄS va duktig jag är! Jag kom upp i tid! Tog lite sovmorgon och ändå har jag tid över att blogga?! Fy fan vad jag är duktig! Så nu kommer tandläkaren bli glad när jag kommer i tid :) Efter jag varit där så ska jag leta efter mina tränings skor. Har inte sett dom sen jag flytta så vem vet vart dom är? :O
En bild på min bjuder jag också på, min lugg måste växa så de kan se bra ut när jag har den som jag har på bilden! Haha jaja, det kommer med tiden ;) Nu ska jag borsta tänderna i 20 min sen gå till tåget. Uppdaterar när jag kommer hem ;)
Ciao! 

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

Yaaaaay, goodie goodie! ;) <3

DATUM: 2010-03-15 KLOCKSLAG: 13:26:05
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0