Sviken, snö och Rasmus!

Ja, just nu känner jag mig sviken. Eller igår kände jag mig sviken som mest. Självklart vet jag om att saker och ting förändras. Men något man bestämt för fyra veckor sedan, då ska man inte svika den andre. Sen att bli arg på mig för att jag blir ledsen, det är inte snällt heller. Det är klart att jag blir ledsen när vi bestämt för skit länge sen. Vi bestämde så fort vi gick av båten förra gången att vi skulle åka igen, tillsammans, dela hytt. Självklart förstår jag om du vill åka för du har massor av andra vänner som ska åka med. Men du kan inte bli arg på mig för att jag känner mig sviken och ledsen. Det är känslor bara, som jag inte kan rå för.
Så här ser det ut utanför mitt fönster nu, vet inte ifall ni ser det men det snöar IGEN! Usch, jag vill bara bli av med all snö NU! Vintern vägrar ge sig.
I går var jag ju hemma hos min kusin och hans tjej och deras lilla son Rasmus. Fyfan vad söt han var! Lilla blyga söta lilla knodd! Men blir helt tokig, haha. Han kunde inte gå än, och precis lärt sig krypa lite. Men åla fram på golvet, det var han mästare på! ;D
Ciao! 

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

jag blev inte sur för att du blev ledsen. jag blev irriterad för att du blev så sur för att jag fortfarande ville åka med alla andra.

DATUM: 2010-03-21 KLOCKSLAG: 13:59:58
URL: http://jennifermalmqvst.blogg.se/
Skrivet av: Jenna

jag gav dig ett förslag också. du kunde låna pengar, men det passade inte. kunde inte hjälpa dig på något annat sätt då.

DATUM: 2010-03-21 KLOCKSLAG: 17:16:19
URL: http://jennifermalmqvst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0