Skuula

Just nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap. Det är inte det roligaste kan man ju säga.. Jag hatar verkligen denna lektion!! Så hiiiimla tråkigt! Inte intressant någonstans.. Vi har haft barteknik och jag gjorde två drinkar som var helt okej faktiskt.

En Annanas-Cooler, va ganska god. Innehåll: Annanas juice, apelsin juice, citronjuice och Galliano. ;)

Sen rosa mjölkdrink a 'la Nattis ;) Haha, sjukt god! Innehåll: Vodka, Galliano, mjölk och grenadin. MUMS!
I dag när jag kommer hem ska jag nog städa mitt rum tror jag. Det är ganska så stökigt kan man väl säga. Haha. Nä nu ska jag spel lite PLvsZo och försöka lyssna lite på lektionen (inte troligt).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0