“Plants vs Zombies”

Nu sitter jag och Jennat i hennes säng vid varsin dator och varsitt internet, skönt! Vi äter Digestive och snackar. Jennat fick mig att ladda ner ett sjukt kul/tråkigt spel som heter “Plants vs Zombies” haha låter skit tråkigt va? Men man blir faktiskt lite beroende (a). Jag brukar ju annars spela CS eller The Sims men nu har jag hittat något nytt! ;D I morgon är det skola som gäller igen. Fast det är i restaurangen vi ska vara och nej, jag är inte taggad alls. Men men bara att bita ihop och se glad ut!

Ge mig lite Robert Pattinson tack!
Får se om jag kanske uppdaterar senare igen, men det är inte troligt för jag kommer fastna i mitt spel och sedan somnar, haha vilken jäkla mupp jag är.
Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0