Norska Natalie kommer! :D

Ja juste, jag har ju en blogg! Haha, skämta! Jag har precis städat klart mitt rum. Fyfan vad skönt det är att kunna gå på golvet utan att trampa på kläder! Sen har jag rensat lite med, så det är skönt. Av allt städande vart jag lite hungrig så jag ska nog ta lite flingor och mjölk, mums! ;D I dag så lämnade jag tillbaka mina student biljetter. Jag har inte råd med min studentskiva + att det datum vi har får vi inte ens ha studentskiva. Alla verkar skita i det, men men. Fick nyss reda på att min söta norska kompis Natalie (samma namn som mig) kommer till sverige om lite mer än en vecka, gud vad kul! Hon ska sova hos mig då så ska hon hänga me till stallet och köra Dolika, längtar!!
Och i sommar ska jag hem till henne i norge, och bo där i en uka! Längtar så tills dess. Ska bli kul att träffa Natalies mamma igen och mitt norska ragg Jeremias haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0