Jag ♥ Dolika

Gud vad härligt det var att köra Dolika i dag. Hon var super duktig som alltid och himla söt i hagen när jag stod en bit ifrån henne och sa "kom Dolika" så kom hon, och jag fortsatte att gå och hon följde efter. Hon är så himla söt!! Man blir helt tokig!!! Självklart tog jag lite bilder idag med :)
Dolika, kan man hitta någon sötare ponny?
Här går hon från att vara nyborstad, fin och ren till att bli en skitig ponny :P Snygg ställning hon liggger i va? ;D
Dolikas små hov-avtryck i sanden :) Nä jag måste bara erkänna det men att jag är så himla glad att jag har lilla Dolika. Hon är världens mysigaste, snällaste, gulligaste, finaste lilla shettisponny ;D I love Dolika, haha :)
Nä, nu ska gå och duscha. Lovern kommer sen, men det är ju inte säkert. Han verkar inte kunna anstränga sig lite, för min skull. Men men, säger bara KILLAR....
Ciao! 

Kommentarer
Skrivet av: Mollie

Awe, så söt häst :D:D

DATUM: 2010-03-22 KLOCKSLAG: 18:53:37
URL: http://thisismypointofview.webblogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha vilken jävla bild när hon rullar sig, haha ;)



håller med dig.. KILLAR asså. helt värdelösa men ändå älskar vi dom. haha ;) <3

DATUM: 2010-03-22 KLOCKSLAG: 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0