I-lands problem?!

Nä fy fan, jag kan verkligen inte sova. Och jag som ska upp tidigt i morgon?! Aj aj aj må jag bara säga. Har precis målat sista lagret med nagellack. När de har torkat ska jag sova! Men nu kommer nattens I-lands problem. Vem ska jag drömma om? Robert Pattinson eller Adam Brody?! Jag kan verkligen inte bestämma mig för vem som är snyggast, grr. Haha, ni som läser detta. Kan inte ni säga vem ni tycker är snyggast av Pattinson och Brody. För er som inte vet vem Adam Brody är så spelar han Seth i OC! ;D

I morgon börjar min träning då, jag ska börja springa! Lovern ska pusha mig så han kommer springa med mig. Jag ska försöka att äta och dricka så lite godis och läsk som möjligt (är beroende av Red bull). Sen ska jag göra sit-ups varje morgon och kväll. Sen kanske börja spela innebandy? Haha sjukt men det är sant, och det är också tillsammans med lovern! Vilken underbar pojkvän jag har va? ;) - Aja allesammans, nu tycker jag att ni ska önska mig lycka till!
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0