Filmdags

Äntligen funkar internet, fast det kanske är för att jag sitter på loverns nät? Haha, så måste det vara iaf! Jag och lovern spelade lite cs nyss, men jag dog bara så jag orkade inte spela mera xD Haha neeerds or what? ;) I morgon är det skola och vi har barteknik och samhällskunskap, inte kul. Å jag kom precis på att jag har prov på onsdag?! OMG!!!!!!!!!! Men men, de klarar jag eller får lov att klara iaf!
Efter skolan ska jag och Jenna till ungm hon är så söt som följer med mig! :) Ska skaffa en ny p-stav, har haft min i tre år nu. Tiden går väldigt fort må jag säga! Men men, så är det. Nu ska jag kolla efter någon film att ladda ner som vi kan se på ;)
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0