Jävla idioter!

Ja snart ska jag GÅ ner till tåget. Jag måste alltid GÅ nu, för någon jävla idiot har pajat båda mina däck på min cyckel. TACK SÅ JÄVLA MYCKET! Blir så trött på människor ibland.. Att man inte kan låta andras saker vara ifred? Vad är det som är så himla svårt att fatta?! Det som inte är ditt ska du inte röra heller! Aaaahg...
Jag ska iallafall straxt till stallet. Ska rida på Lady och pyssla lite med Dolika tror jag.
Mina ben är fulla av myggbett sen midsommar. Det var så sjukt mycket mygg och knott på kvällen att man anar inte. Så jävla irriterande, men men. Jag och Jennat utforskade stället där min kusin bodde, men de fanns inte så mycket kul där :P Men men. Kan lägga upp lite bilder och så från midsommar, senare! För nu måste jag knalla.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0