thats it!

Jag vet att jag inte bloggat på ett jävla tag. Anledningen till det är att jag inte har hunnit, thats it!
I går var jag på fest hos loverns kompis vilket var super kul eftersom jag inte festat på skit länge. Den spårade väl lite mot slutet och jag trodde någon hade snott mitt busskort men jag hittade det hemma (som tur är). I fredags var det min sista dag på praktiken (synd) men i sommar är jag tillbaka (hoppas jag). Men det hände en skum grej i fredags. Jag och Jenna kom till praktiken och då säger vår handledare till mig "du ska jobba" och till Jenna "du ska inte jobba, du är sjuk" så hade han sagt lite elaka saker till henne sen skickat hem henne. Vi som hade längtat till denna dag så vi fick jobba tillsammans, men så vart det inte. Synd dock :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0