Ritt i djup snö?

Näää, de va bara Gadde som hoppade in i snön!

Åh herregud vilken ritt..
Ja, det gick super bra till en början men sen ajaj, då skönk Gadde ner me hovarna i snön. Det var ingen höjdare för honom. Han fick lite panik så jag åkte av och han sprang in i den djupaste snön som var på ängen. Han fastnade så klart så jag fick hjälpa honom upp. Han hade verkligen panik för han kom ingen vart. Stackarn, fick lugna honom genom att prata sen gick det bra. Han va verkligen super duktig som klarade sig så bra.
Nu mår han bra, han är ute i hagen och leker med Wirre. Dom busarna visar upp sig för Reina som står i hagen brevid.

Jag vart typ sjuk av att själv hoppa ner i den djupa snön för att hjälpa Gadde. Det enda jag gör nu är att hosta. Får se om de lugnar ner sig till senare. Nu ska jag städa och fixa lite. Skotta lite på stallplanen.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej

DATUM: 2010-02-14 KLOCKSLAG: 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0