Vänta i en timma och tjugo min, kul!

Ibland hatar jag verkligen att bo ute på landet. Speciellt på söndagar när man ska hem sent. Inte fan är det lätt att matcha tåg osv. Jag va här halv elva och nu är klockan elva. Mitt tåg går inte förns 23.47 från Södertälje centrum, och här sitter jag! Fyfan va irriterad jag är just nu. Inte nog med det så är det kallt och jag är pissnödig också. Det sög på jobbet i dag och detta suger också! Man kan nästan tro att det är fredag den 13e bara för att... Fattar inte varför tågen ska gå så sällan på söndagar, tänk på oss som bor där? Vi tycker kanske att det är skit jobbigt att det inte går nattbussar?! Men men, tåget kommer iaf om åtta minuter. Då slipper jag frysa iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0