Kort varsel!

Oj, oj, OJ! Vad händer? Jo nu är det så att jag ska åka hem redan i morgon. Varför? Jo för att jag vill och måste, har grejer hemma som måste fixas! Ska betala tele räkningen och så ska jag ringa ang ett jobb. Så jag har mycket att göra faktiskt. Visst är det tråkigt, men jag känner mig stressad i situationen som är just nu. Att jag är så långt hemmifrån och har så mycket att göra. Jag mår helt enkelt inte bra.. Så när jag kommer hem ska jag till banken och sedan städa mitt vidriga rum! Kanske tar lite för och efter bilder ;)
På torsdag ska jag till Johanna och lämna pengar till henne, eftersom det var hon som köpte min tågbiljett hem (tack gumman). Sen får vi se vad stockholm har att bjuda på.
På fredag ska jag iaf till Jennat och sen ska vi på kräftskiva hos hennes morbror så de ska bli toppen! :) Det längtar jag så himla mycket till! :)

Just nu: Fixa mig och sen stan!

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

vi kommer nog ha galet roligt ;)

DATUM: 2010-08-24 KLOCKSLAG: 16:07:10
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0