Godmorgon

Ja i dag är man uppe i tid iallafall. Ska snart äta min "frukost" makaroner ;p Sen ska man väl ta de lugnt en stund för sedan gå ner till stationen i regnet. Verkligen super trist väder! Jag är väldigt trött just nu och får se hur det är när jag kommer hem. Lär ju städa och sen sova. Kolla nyss om mitt tåg ansluter mot tåget hem till mig och det gör det icke. Kommer vara framme i syd 13:10 och nästa tåg går 13:56 så det blir ju ett tag att vänta men men, jag dör inte. Det är så skönt att bara ta det lugnt, ska gå om ca en halvtimma så packar ner datorn om en stund typ och kollar så jag har allt med mig. Får skriva igen sen när jag är hemma :)

En bild på Benjamin McKenzie (OC Ryan) så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0