Zombie farm

Jag är ledsen att jag inte skrivit nått igår men jag hade saker för mig. Först kl två var jag på restaurang Amaranten på en liten "intervju" vilket gick super bra! Känns ganska okej det stället ÄVEN fast det sitter ihop med ett hotell. Om en vecka ska jag dit och prov jobba. Börjar 18.00 slutar runt 22.00 - 23.00 vi får väl se vilken tid det blir. Efter det så träffa jag Dessi och jag sov hos henne. Nu är jag på väg till Järna och ska hämta min cyckel. Ska till stallet och då vill jag ha min cyckel. Senare idag kommer lovern hem till mig. Han ska sova hos mig om vi inte hittar på nått annan vill säga. Jag är väldigt sugen på att festa. Dra ut på krogen eller nått sånt. Inte bara sitta av mitt lov. Det suger ju om jag ska göra det. Aja, man får lixom se vad som händer helt enkelt. Nu ska jag spela mitt nyfundna spel "zombie farm" haha. Ciao!

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

hehe ja det måste vi :) <3

DATUM: 2010-04-09 KLOCKSLAG: 21:31:52
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0