Träningspass!

Så nu har jag bestämt mig efter en sak som gjorde att jag mår jävligt dåligt just nu. I dag dricker jag min SISTA Red bull. Jag har druckit redbull jävligt länge nu, nästan varje dag. Och ja, jag är beroende av det. Men det jag verkligen upptäckte i dag fick mig verkligen att tänka till. Jag kan ju säga såhär. Jag tycker det är fint väder i dag, så jag tänkte ha leggins och ett par shorts som jag hafft länge nu. Sist jag hade dom på mig satt dom slappt i arslet och runt låren. Jag kunde dra av dom från midjan utan att knäppa upp knapparna. Men i dag när jag ville ha på mig dom så satt dom tight ÖVERALLT. Seriöst, fyfan va dåligt jag mår nu. Så nu har jag verkligen bestämt mig. Mitt träningschema kommer lyda såhär dag för dag.

Måndag - När jag vaknar; 30 situpps och 10 armhävningar. Springa 40 min. Stallet (få in ridpass). Promenad 1,5 timma. Innan jag ska sova; 30 situpps och 10 armhävningar.
Tisdag - När jag vaknar; 30 situpps och 10 armhävningar. - Skola hela dagen - Promenad 1,5 timma. Cyckla 1 timma. Innan jag ska sova; 30 situpps och 10 armhävningar.
Onsdag - När jag vaknar; 30 situpps och 10 armhävningar. - Skola hela dagen - Promenad 1,5 timma. Innan jag ska sova; 30 situpps och 10 armhävningar.
Torsdag - När jag vaknar; 30 situpps och 10 armhävningar. Springa 40 min. - Skola till sen kväll - Innan jag ska sova; 30 situpps och 10 armhävningar.
Fredag - När jag vaknar; 30 situpps och 10 armhävningar. - Skola hela dagen - Promenad 1,5 timma. Cyckla 1 timma. Innan jag ska sova; 30 situpps och 10 armhävningar.
Lördag - När jag vaknar; 30 situpps och 10 armhävningar. Springa 40 min. Stallet (få in ridpass) Promenad 1,5 timma. Cyckla 1 timma. Innan jag lägger mig; 30 situpps och 10 armhävningar.
Söndag - När jag vaknar; 30 situpps och 10 armhävningar. Promenad 1,5 timma. VILA Promenad 1,5 timma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0