Träna varje dag!!

Jag vet, min blogg har blivit tråkig på senaste. Laddar aldrig upp bilder eller nått. Faktum är att jag alltid bloggar från min mobil nu för tiden. Är inte säker på hur man lägger upp bilder då. Om någon vet får den gärna säga till. Jag harven iPhone. Just nu sitter jag på tåget hem. Tidigt va? Lovern skulle jobba i dag. Han ska vara parkeringsvakt vid nått bilcenter i Södertälje. Där ska bl.a. Darin, E.M.D och Alcazar spela för er som tycker att dom är bra. Ska bli ganska skönt faktiskt att komma hem. Fan, jag har gått upp en massa kilon nu senaste tiden och jag känner ett behov att gå ner i vikt. Eller kanske inte gå ner i vikt men att det försvinner lite centimetrar här och där. Nu ska jag faktiskt vara seriös och försöka fullfölja detta behov. Gymma kan jag glömma, men jag kan springa minst 30 min om dagen? Och göra sittups varje morgon och kväll. Tänka lite på vad jag äter osv. Tror ni att jag klarar det? Om jag känner mig själv rätt så gör jag det inte :p Men nu ska jag verkligen kämpa! Ska skaffa vikter som jag kan jobba med också. Ja, nu känner jag mig halv taggad in för detta beslut men jag ska fan klara detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0