Sitter på bussen...

Just nu sitter jag på bussen in till Södertälje så jag kan ta tåget till Tumba. Ska hem till lovern och sussa där. Dom har gäster så jag måste väl umgås lite med dom tror jag. Det kan bli väldrigt trevligt. Jag var ju i stallet i dag. Körde Dolika vilket gick super bra som vanligt. Hon var väldigt pigg och frammåt. Kämpa på som satan och vart jätte svettig. Testade ju också pannbandet som jag beställde förut. Det passade perfekt!! Fy fan vad glad jag vart när det gjorde det. Jon vart ju så himla gullig i det. Så nu är hon verkligen världens sötaste ponny kan man säga. Jag bloggar från moin iPhone så jag kan tyvärr inte ladda upp bild och visa. Men det gör jag sen. Jag kanske uppdaterar lite senare igen :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0