Jag kan inte blogga från min iPhone?

Ibland funkar det inte att skriva i min blogg från min iPhone. Verkligen jätte skumt. Men nu funkar det iallafall :) ligger i sängen just nu och väntar på att klockan ska bli 11.45 så jag kan cykla till tåget. Ska till stallet i dag och köra Dolika :). Ska bli himla kul. För ganska länge sedan beställde jag ett pannband till Dolika. Det har kommit nu och jag ska testa det på henne :) dock ser det lite stort ut. Men får hoppa att det passar. Efter stallet ska jag hem och fixa mig. Ska nog till lovern sen. Var där i går, hade ganska så tråkigt och vart ganska ledsen så jag åkte hem. Men det ska vi inte prata om nu. Fixar bilder på dolika med hennes pannband sen :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0