Ett paket har kommit!

Jag är ganska så ny vaken. Min chef ringde och väckte mig. Han ville att jag ska jobba på Högloftet på Skansen ikväll. Och det tackar jag verkligen inte nej till. Älskar högloftet! Börjar 18.30 och slutar runt 00.30 kanske. Så de blir nog bra. Ska sova hemma hos Dessi (fast hon är i Italien). Bara hennes mamma som är hemma, och hon är så söt och låter mig sova hos henne när jag inte kan komma hem på kvällarna när jag jobbat sent. TACK KATTI! Juste, fick ett paket idag, yeeey! ;D
Och vad kan det vara i detta packet då? ;)
Yeeees, mitt efterlängtade namn halsband! Gud vad glad jag vart när det ploppade ner i brevlådan. Tack brevbäraren! ;) Måste bara säga att det är mycket vackrare i verkligheten än på bild kan jag ju lova! Trodde aldrig att det skulle vara så här fint! Bästa av allt är att det är äkta silver och inte alls dyrt! Ni behöver bara klicka in er på Mina Namnsmycken och sen beställa erat! Jag tog självklart "Carrie" modellen då jag tyckte den va snyggast. Super nöjd verkligen!! :)  Gulligt att man fick det i en söt liten ask också. :)
Men nu ska jag faktiskt ut och springa min korta runda och sen duscha. Skriver sen om jag hinner, annars kommer det väl bilder från skansen. Tänkte faktiskt kolla på djuren innan jag börjar jobba! ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0