I'm all alone..

Jag känner mig så liten just nu, känns som jag inte har någon.
Vart är ens vänner när man som mest behöver dom? Dom bara försvinner iväg me killar eller liknande, så ser man dom aldrig mer? Det är så sjukt frustrerande, och jag är jävligt glad att inte jag är en sån som skiter i mina vänner för jag träffat en kille. Det är så jävla patetiskt och sorjligt. Det är samma visa med varje ny kille, sen skiter de sig o då helt plötsligt fanns de tid för kompisar igen. Nä usch, jag har tröttnat på denna patetiska "vän". Man kan inte ens få tag i denna person på telefonen längre, för hon svarar inte, för hon är me sin kille.
No more, don't come to me when it's over. För jag väntar inte längre. You lost me..


Jag hoppas du läser detta och känner igen dig i denna text och tänker efter.. Är de värt att mista vänner för en kille? En kille som inte funnits där lika länga som jag har? Om du tycker det så vet du, it's over between us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0