14-11-10

Sitter och lyssnar på musik som får mig att tänka på..  
Jag älskar att lyssna på den musiken för jag älskar att tänka på dig.

Ja det där va något random jag skrev.. Haha, fast det är ju sant. 
Gårdagen vart inte riktigt som jag tänkt mig, men that's life.. Bara att gå vidare o se glad ut, right? Man får hoppas på arr de kommer bättre dagar. I fredags var jag på fest med Oscar och Charlotte, men jag drog ganska tidigt. Men det spelar ingen roll hur tidigt jag än drar från fester/krogen så kommer jag fan aldrig hem. Tack och lov har jag en underbar granne som hämtade mig i hamn så jag kom hem endå :) Tänkte lägga upp lite bilder nu, på mig själv för jag är ett ego :)

Så såg jag ut i fredags ;)

Ja de får va allt för idag tror jag, för jag har ingen aning om va jag ska skriva nu.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0