FAIL

Men åh vad fail! Jag har failat så jäkla hårt med min träning (skäms). Men på måndag ska jag sätta igång igen! Kör självklart efter samma schema eftersom det funkade väldigt bra! Taggad asså!
Just nu ligger jag bara i sängen och tråkar. Jag har verkligen så himla tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra. Igår när det var valborg hade jag det också super tråkigt. Fast dagen va ju kul i går till en början. Först började jag kl 12 och hade mösspåtagning. Sen gick jag och Jennifer till Liljeholmens Galleria och jag köpte ett par vita shorts, ett svart tub linne (bas) och ett nagellack. Bilder kan ni få se sen :) Har inte träffat lovern sen i söndags heller, eller jo i måndags så åkte jag hem till honom och sov där efter att jag och Emelie var på Eriks studentskiva. Men det är ju endå inte att umgås. Men men, får väl se blir väl mer i veckan hoppas jag på.
Later.

Kommentarer
Skrivet av: Therese

Japp, jag ska, har inte gjort en ny design än heller fast jag skrev att jag skulle. Men jag ska göra en somrig design =)

DATUM: 2010-05-02 KLOCKSLAG: 03:40:32
URL: http://therrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0