Sjuk kanin!

Nu har all bedövning släppt och jag är som vanligt igen :) Jag kan ju bara säga att det var riktigt jobbigt där ett tag när jag var bedövad. Usch, inte kul med sånt inte. Jag har precis gjort rent hos Juice på ballkongen då jag upptäckte något kul :P Hon glider på golvet i pappas rum, eller halkar. Golvet är så halt och jag tyckte ju de va as kul så jag filmade det, men det får ni se en annan gång. Efter hennes lilla pass på golvet så slängde hon sig i sin låda där hon kissar och bajsar (hade precis gjort rent) och la sig. Bara sådär, haha helt sjuk! -

Eftersom mitt internet inte vill sammarbeta med mig, så kommer bilder osv senare! Nu måste jag börja packa och så för jag ska ju hem till lovern! :)
Ciao! 

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

din kanin är ju så sjukt konstig ibland ;) haha. men otroligt söt :) <3

DATUM: 2010-03-15 KLOCKSLAG: 20:22:31
URL: http://jennifermalmqvst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0