Skönt med sin takt

Godmorgon måste jag säga! Uppe med tuppen, japp! Jag har precis ätit frukost och snart ska jag sminka mig. Det är så skönt att inte behöva stressa på morgonen, utan bara ta de cool lugnt och göra allt det man ska göra i sin egen takt. Ja, det är en härlig känsla det, haha. Men en annan känsla som inte alls är lika rolig är när man tittar ut genom fönstret i dag och ser vita flingor falla till marken. Skämtar ni?! Ska de börja snöa igen?! Suck, det som varit så himla fint väder fram tills NU. Men men, nu ska jag iaf fixa klart mig och röra mig mot tåget. Men jag uppdaterar senare!
Ciao! 

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

Vill inte ha mer snöööö! :'(

DATUM: 2010-03-17 KLOCKSLAG: 08:35:18
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0