Pattinson får mig på bra humör!

Juste, fick ett samtal i morse från ett "dolt" nummer. Det var tandläkaren jag var hos i går som sa "vi glömde boka ny tid med dig, du har ett till hål att laga". Snacka om att jag blev glad *nooot* så jäkla irriterad. Dom som sa till mig att jag var klar och att dom skulle kalla mig om 9 månader igen för en kontroll, in my ass! Jag ska tillbaka om EN månad. Men men, något som får mig på bättre humör nu det är denna bild på Robert Pattinson.
Så jävla het!
I morgon ska jag till skolan sen ska jag möta upp min mamma och få min prylhylla av henne. Den är jätte stor och vit, jätte fin verkligen! Jag samlar ju på tomma små parfym flaskor, tycker dom är så fina och i min prylhylla kommer dom verkligen passa in! Efter att jag mött henne så ska lovern komma hem till mig. Han ska sova här, så mysigt! :) Nä, nu ska jag nog kolla på lite CSI eller Sex And The City. Vi får se ;D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0