svar på ett gammalt mail

Jag har faktiskt fått ett mail som jag tänkte svara på nu. 
Hej Natalie. Jag skulle vilja se en bild på dig hur du såg ut förut när du var yngre. Känner igen dig så jäkla mycket och vill verkligen se. Hoppas du har någon bild att visa? Hälsningar Elin

Haha, ja du Elin. Faktiskt så har jag en bild sen jag va lite yngre. Jag måste bara erkänna att jag var en fjortis då. Det ska jag bevisa! ;D

Här är den fina bilden på mig och Dessi för så himal länge sen. Kolla vilken liten fjortis jag va! Super smala ögonbryn och jätte fjortis. Haha gud va jag skrattar åt denna bild! 
Ja, nu har jag visat en super gammal och hemsk bild så nu får det vara nog.
I morgon ska jag på möte i Södertälje och sen ska jag jobba, får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan jag åker?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0