Good food = Thai food <3

Godmorgon får detta inlägg börjas med. Själv gick jag upp för en och en halv timma sen :P Försöker fixa frillan men det går inte så jäkla bra märker jag. Luggen vill inte alls det jag vill. Men nu jävlar blir det hårdhanskarna för den, plattången är på g att värmas upp. Luggen får helt enkelt skylla sig själv. Haha, vad sjuk jag är och säger sånt. Men men. Måste fixa mig in för praktiken och jag måste åka tidigare i dag säger pappa för tågen går inte, så jag måste åka buss in till Södertälje hamn och sen ta tåget, sjukt! Men men, sl suger anyway. Det tycker iaf jag! :P
MMMMM, pappa kom hem med thai mat, fyfan va gott!
Går inte att tacka nej till god thai mat heller, min frukost! <3

Outfit i dag då. Men, sen när jag kommer till praktiken kommer jag byta om till något helt annat, haha.
Nä, nu måste jag borsta tänderna och börja röra på mig och se om det går något tåg. Får se om jag skriver när jag kommer hem eller om jag är alldeles för trött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0