Seg dag.

Just nu sitter jag på jobbet. Det är galet segt och finns inte mycket alls att göra. Gurra skulle kunnat jobba själv typ. Men nu är jag här och jobbar mina sista dagar på Trångsunds Värdshus. Lite tråkig men kanske lika bra så. Kommer ju inte hem på kvällarna när jag slutat för att det inte går några bussar ut till Järna (där jag bor). Ska försöka söka lite jobb där och i Södertälje. Hoppas på det bästa iaf :) Ska nog ta en liten paus iaf och åka till Linköping och vara med Tobbe lite. Han ska flytta till Stockholm sen :) längtar tills han gör det. För det är ju ganska jobbigt att åka till Linköping varje gång vi ska ses. Men det kommer bli bra. Nu ska jag fortsätta att jobba. Skriver senare kanske ;) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0