lite av varje

Just nu är jag så jäkla besviken på apple asså!
Dom gjorde en ny uppdatering till min iphone och de stod att man skulle kunna ha bakgrundsbild (det är helt svart nu) och när jag laddat ner den så läser jag att dom valt att inte ge den funktionen till Iphone 3G av någon jävla dålig anledning.. Jag är så otroligt besviken!! Men men, life goes on..
Var ju i stallet i dag. Longerade Dolika och de vart ingen ridning för det regna. Det var sjukt hur mycket det regna och åskade i dag. Skulle ta 17.22 tåget hem men vart istället 18.52 för det regna så mkt. Satt inne hos Nettan medans och snackade och fika, mycket trevligt :)

Lite bilder kommer också. Här är Dolika, hon sitter i hagen :P
Malte gillade att valla höns. Haha han tyckte dom va roliga så han gick efter dom :) Jävla sötboll han är!
Nu ska jag börja packa väskan lite, så de sista behöver packas i morgon bara :) Får se om jag skriver senare igen kanske? ;D

Kommentarer
Skrivet av: chaki

jag och emelie kan ha bakgrund på våra iphones :P

DATUM: 2010-08-22 KLOCKSLAG: 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0