Nacka strand

Fyfan, jag är fortfarande trött asså! I går jobbade jag på Nacka Factory på något event med en massa lärare. Vittra något hette det. Det var ca 610 personer som vi serverade osv, gick skit bra. Måns Zelmerlöw var där och presenterade mass olika saker och sjöng lite. Det var kul att se. Innan jag börja satt jag och vänta i nacka strand. Var där ca 1,5 timma innan jag börja så jag satt där och kollade ut på alla båtar..

det var fint, sen helt plötsligt dök Cinderella båten upp, haha.
Fast innan jag åkte dit träffa jag min farmor och farfar. Åt lunch och fick en jätte mysig mjukisdress av farmor. Den är helsvart och len från B.young :) Loooove it!
Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig en stund till, är ganska trött faktist och så har jag tråkigt, då har jag väldigt lätt för att somna. Så vi hörs sen kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0