Svullen i facet

Asså usch vad illa jag mår. Kom hem för ett litet tag från Södertälje Centrum. Va där med pappa, och han köpte lite grejer och jag köpte ett fodral till min dator.
I går opererade jag mig i munnen vilket var hemskt. Har gjort det en gång tidigare också men det var för ca 3 år sen och jag minns inte mycket. Men tack nu minns jag allt! Hur de lät när dom skar med skarpell i min gom.. EUW!
I dag är jag väldigt svullen på vänster sida av mitt ansikte.. Ska se om jag kan få någon bra bild på det som jag kanske kan lägga upp sen. Hemskt är det iallafall. Det känns verkligen hur svullet det är. Ont gör det också!

I kväll lär de bli en hemma sittar kväll antar jag.. Lite tråkigt men jag kan fan inte gå ut med mitt face asså. Ahahah, asså bara av att vara i Södertälje va hemskt. Känndes verkligen som om alla kollade på mig :p Men men, what to do lixom? Nä, förfan nu ska jag hitta på något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0