någon med bra fantasi?

Vart lite inspirerad av Jennat. Hon ska köra "Uppdraget". Hon har en bok med massa uppdrag till henne. Och jag tyckte det lät super kul så nu letar jag efter en tjej/kille som har bra fantasi som vill hjälpa mig med uppdrag. Det ska vara sjuka, roliga, konstiga, fjantiga, korkade uppdrag. Ja alla uppdrag är välkomna till mig! Så skriv mail med era uppdrag till mig! [email protected]. Alla som är med och hjälper blir självklart länkade!

Ciao!


UPDATE!
När jag fått in några uppdrag, då börjar jag med att utföra dom. Så de inte blir så långt mellanrum mellan alla uppdrag! :)

Kommentarer
Skrivet av: Linn

Hahahah, låter som en sjukt kul idé! Här ska du få ett uppdrag av mig! Klä dig sommrigt i morgon, ta kort och lägg upp!



Väntar och ser!

DATUM: 2010-03-30 KLOCKSLAG: 22:56:46
Skrivet av: Elvira

Moona i tunnelbanan på t-centralen! :D

DATUM: 2010-03-31 KLOCKSLAG: 22:48:43
URL: http://elvirastolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0