Vilken jäkla dag!

Mmmm... Just nu sitter jag vid matbordet och äter sen middag. Makaroner och Cevapcici and damn it's good! Jag kom hem för ca en timma sedan. Allt strulade idag förutom på praktiken såklart. Jag va kvar på praktiken tills kvart i fem. Vek lite servetter med Jennat sen åkte jag till skogås för att jag hade tandläkar tid, och det var där alla problem började...
Först satt jag och väntade 35 minuter i över tid för att få komma in i rummet så dom kunde kolla mina nötter. Sen berättade hon att jag hade hål som jag ska laga på fredag. Sen vart det bra, matchade tåget i skogås MEN när jag väl kom till Älvsjö hade mitt tåg precis gått och nästa gick inte förns 50 min. Så ja, det vart en sen jäkla dag :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0