Smart!

Just nu sitter jag i sängen och äter flingor med mjölk. Det är så himla gott må jag säga! Kollade nyss ut på balkongen efter Juice och hon va kvar! Hon hade till och med ätit upp sin morotsbit vi gav henne för att se om hon åt eller ej. Va lite rädd och virrig när vi släppt ut henne men nu är hon normal igen. I dag fick jag suuuper god mat. Pappa gjorde kött och potatisgratäng. MUMS! Haha tänkte på en grej. I går frågade pappa om jag kunde va hemma i dag för att vi skulle göra klart hemma. Det enda vi gjorde va att sätta upp gardiner i vardagsrummet och hämta upp massa saker. Vad duktiga vi är xD Mitt rum är dritt stökigt. Har två kartonger som ska ner till källaren i morgon? Och ja, sen är de lite mera saker.

Ang om förra inlägget så började jag kolla på filmen Cocktail men jag somnade jävligt fort för jag minns inte ens att jag kollat på den, haha. Hur ska jag kunna somna nu då? Ska upp kl 6 i morgon bitti för att duscha innan man ska vidare till praktiken :P Smaaaart Nataliee.... NOT!
Ska väl försöka mig på att sova igen då.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0