Jobba kväll!

Godmorgon på er alla!
Jag vaknade för ca 35 minuter sen. Och nu har jag fixat klart det sista på bloggen. Eftersom jag vill ha en stilren blogg så hittade jag denna design på internet! :) Super söt verkligen och jag har sett många som har den!

I kväll ska jag jobba på Trångsunds värdshus. Kommer bli roligt men kommer endå att kännas konstigt när jag och Jennat inte jobbar tillsammans! Men men, de är så det kan vara och kommer vara fram till den 26:e! Nedrans asså! Hela veckan på praktiken har typ sugit. Haha, det har varit sjukt segt så man har haft det tråkigt. Men men, ikväll ska de va mycket folk så de kommer bli super kul!
Jag och Jennat har tänkt på att tatuera oss. Då ska de bli tassar, inte säkre på vart. Men det återstår att se för tassar kommer det att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0