Casper & Casper

Just nu sitter jag här och tråkar :P Är fortfarande hos Tobbe i Linköping. Jag har faktiskt ingen aning när jag ska hem, det återstår att se. I går kollade vi på en film, en film jag inte sett på hur länge som helst. Casper va det, ni vet lilla spöket som blir kär i en människa och får bli människa i en halvtimma eller vad det är :P

Så himla bra film :D
Jag och Tobbe är hund vakt till hans mammas söta hund. Hunden heter faktiskt Casper den med, haha. Han e super söt men har lite satyg för sig som kan vara ganska jobbiga. Men men, han är fortfarande valp så man får stå ut med vad han gör osv. Ska snart ut med honom så han får kissa och så. Självklart ska jag lägga upp en bild på honom med :)

Kolla vilken sötis han är!! :) Nä men jag skriver nog senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0